בעזרת השם יתברך נעשה ונצליח
אור נקי רוני פיזנטי

האתר אור נקי נועד להנגיש לכל יהודי תוכן כשר, נקי ואיכותי בחינם. מאמרים ודברי תורה במסע לעומק פנימיות הנפש ולחיזוק האמונה. ספרים, חוברות ועלונים להורדה. מידע יהודי. תכנים, תוכנות והורדות חינם. הכל בשפה ברורה, בפשטות ובגובה העיניים. מוגש על ידי ראובן פיזנטי, מחבר הספרים ״מחפשים את האמת״ ו״מהפרשה לחיינו״. למידע נוסף לחצו כאן

מחירון דירה ומחירון רכב בחינם

ראובן פיזנטי | י׳ במרחשוון ה׳תשע״א | עזרים, השוואות וממירים

רוצים לעבור דירה? מחליפים את האוטו? רוצים לדעת מה השווי של הנכס שברשותכם או בכמה כדאי לקנות? קרוב לוודאי שתזדקקו למחירון. כאשר תרצו באמת לסגור עסקה כלשהי, אז יהיה שווה להשקיע את הסכום הזעום של 30-40 שקלים בכדי לקנות את המחירון המעודכן והמדויק ביותר, אבל מה קורה בזמן החיפושים? לפעמים חיפוש דירה יכול להתארך על גבי חודשים, ואנחנו לפעמים בכלל לא בטוחים שאנחנו רוצים לקנות או למכור, אלא רק להתעניין. במקרים כאלו, לא נרצה לבזבז אפילו שקל על רכישת מחירון, וגם אין צורך בכך. ישנן אלטרנטיבות חינמיות שיוכלו לעזור לנו בעניין.

חשוב לזכור שהשיטה שהמחירון עובד בה, היא הערכת הדירה \ הרכב על ידי שמאי. מכאן שכל שמאי יכול להעריך את אותו נכס על פי שיקול דעתו בצורה שונה מאחרים, ועל כן המחירים יכולים להשתנות. המחירון הראשי שעל פיו הולכים בדרך כלל, הוא מחירון לוי יצחק. על כן, הוא המדויק ביותר. אבל חשוב להבין – הוא לא באמת המחירון הכי מדויק, אלא אנחנו עושים אותו הכי מדויק, משום שרוב האנשים במדינה בוחרים להשתמש בו. אם כולם יחליטו להשתמש במחירון אחר, אז באופן אוטומטי הוא יהפוך להיות המדויק ביותר. מחירון הוא דבר המשתנה על פי ביקוש והיצע, אם כולם מוכרים את הרכב על פי לוי יצחק, אז כשמישהו יחליט למכור רכב, הוא ירצה להתנהג כמו כולם ולמכור במחיר של כולם. מכאן שאנחנו הם אלה הקובעים את המחירון ולא להיפך.

מחירון דירה

מחירון דירות של אתר סגירות: אתר מעניין המציע לצפות בנתונים אמיתיים לגבי מחיר דירות. מזינים את פרטי המקום בו מעוניינים ומקבלים נתונים אמיתיים של אנשים אחרים שעשו עסקאות דומות באיזור. מה שיפה כאן זאת העובדה שאנחנו לא צריכים להסתמך על הערכת שמאי, אלא יכולים לדעת באמת כמה אנשים מוכנים לשלם או בכמה הם מוכנים למכור נכס מסוים.
http://www.sgirot.co.il/

מחירון רכב

כמו שכבר צויין, במכירון רכב רוב העם הולך אחרי מחירון לוי יצחק. אך זה לא אומר שאין אלטרנטיבות. ישנם כמה אתרים שלקחו את השמאים שלהם ולקחו על עצמם פרוייקט של הקמת מחירון משלהם. יתכן ולא תמצאו בכל מחירון את כל הדגמים שאתם מחפשים, אבל הרוב הגדול של הדגמים נמצא שם.

קישורים למחירוני רכב בחינם:
http://www.discovery-israel.co.il/

אודות כותב המאמר : ראובן פיזנטי

אברך ויוצר שכותב מהלב עם המון אהבת ישראל. מחבר הספרים ״מחפשים את האמת״ ו״מהפרשה לחיינו״. מעביר שיעורים בגמרא ובהלכה בבית המדרש ״בית להשם״ בנתיבות. למידע נוסף

3 תגובות על “מחירון דירה ומחירון רכב בחינם”

  1. עדי דולברג הגיב:

    בנוגע למחירי דירות, ממליץ בחום על אתר נתונים – http://www.netunim.co.il

  2. ערן ביג הגיב:

    אכן, המחירון המדוייק ביותר כיום, שעובדים איתו שמאים ומתווכים הוא המחירון באתר נתונים. http://www.netunim.co.il

  3. בעניין מחירי דירות, ממליצה על אתר, ”לא אקטואלי” עסקאות נדלן אחרונות שנסגרו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  • קבלת עדכונים למייל

  • כל תכני האתר פתוחים לכולם ואין צורך ברישום לאתר. אבל אם אתם רוצים לקבל מאיתנו דברי תורה ועדכונים, לחצו כאן להירשם.

  • מחפשים את האמת - דיסק שמע

  • להורדת הדיסק מחפשים את האמת לחצו כאן
  • פרסומים אחרונים

  • דברי תורה נצפים ביותר

  • שיר חיזוק - אל תתעלם

  • דפים נצפים ביותר

  • איך להיות מאושרים

  • כניסת מנהלים