בעזרת השם יתברך נעשה ונצליח
אור נקי רוני פיזנטי

האתר אור נקי נועד להנגיש לכל יהודי תוכן כשר, נקי ואיכותי בחינם. מאמרים ודברי תורה במסע לעומק פנימיות הנפש ולחיזוק האמונה. ספרים, חוברות ועלונים להורדה. מידע יהודי. תכנים, תוכנות והורדות חינם. הכל בשפה ברורה, בפשטות ובגובה העיניים. מוגש על ידי ראובן פיזנטי, מחבר הספרים ״מחפשים את האמת״ ו״מהפרשה לחיינו״. למידע נוסף לחצו כאן

מנהל הורדות חינם

ראובן פיזנטי | כ״ב בכסלו ה׳תשע״א | עזרים לאינטרנט

מנהלי הורדות נועדו לחסוך מאיתנו את כאב הראש שיש בהמון הורדות ישירות מהאינטרנט. במקום להוריד כל פעם קובץ אחד או כמה בודדים, אנו יכולים בבת אחת להוסיף רשימה של כמה קבצים שנרצה ומנהל ההורדות ידאג להוריד לנו את כולם בזמן שאנו נהיה פנויים לעשות דברים אחרים באינטרנט. ניתן גם לחזור להורדות מאותה נקודה בה הפסקנו להוריד אם למשל כיבינו את המחשב, מה שלא תמיד עובד טוב באקספלורר למשל כאשר הוא מתרסק וכל ההורדות ביחד איתו.

התוכנות הבולטות בתשלום בתחום הזה הן Download accelerator plus (DAP) לתוכנה הזאת קיימות שתי גירסאות כאשר אחת מהן חינמית והמקצועית יותר בתשלום, Getright, Internet download manager.

 Orbit

לרוב מנהלי ההורדות יש נטיה להתקע, לתקוע את המחשב או פשוט לתת כל מיני שגיאות מוזרות ולא מובנות מדי פעם. אורביט הוא מנהל הורדות די ידידותי, שלא מצריך הבנה יותר מדי טובה בכל הפרטים אלא פשוט מתקינים ומתחילים להוריד איתו. עובד בצורה טובה ומהירה ולא ידוע על בעיות מיוחדות שהוא עושה או התנגשויות שונות עם תוכנות אחרות. מלבד העובדה שהוא מנהל הורדות, יש לו גם פונקציה נוספת שמאפשרת ללכוד מולטימדיה, כלומר ניתן להוריד דרכו קבצי סרטים, פלאש, מוסיקה וכו’ מאתרים שונים (כולל youtube למשל) גם אם האופציה להורדה לא קיימת באתר עצמו. יתרון גדול למי שמחפש תוכנה להורדה מיוטיוב.

קישור להורדת התוכנה בחינם:
http://www.orbitdownloader.com/download.htm

FlashGet

תוכנה טובה לניהול הורדות. חוץ מהתכונות הרגילות שמצפים למצוא במנהל הורדות, ישנה תמיכה גם בFTP ואפילו בED2K (תוכנות החמור למיניהן, ביניהן גם אימיול). אחת התוכנות היותר מוכרות.

קישור להורדת התוכנה בחינם:
http://flashget.com/download.htm

Download accelerator plus

תוכנה מסחרית בעיקרה, אבל בעלת גירסה חינמית של התוכנה. התוכנה הזאת היא המוכרת ביותר בין מנהלי ההורדות. אחד היתרונות הבולטים שיש לה הוא שהיא מאיצה את ההורדות. כמובן שאותה האצה מוגבלת בסופו של דבר על ידי רוחב הפס שלנו ורוחב הפס שמספק אותו שרת ממנו מורידים קובץ מסוים. מה שאומר שאם נוריד בעוצמה מלאה, תוכנות אחרות המשתמשות באינטרנט יפגעו מכך.

קישור להורדת התוכנה בחינם:
http://www.speedbit.com/
יש לבחור כמובן את ההורדה החינמית (GET DAP FREE)

אודות כותב המאמר : ראובן פיזנטי

אברך ויוצר שכותב מהלב עם המון אהבת ישראל. מחבר הספרים ״מחפשים את האמת״ ו״מהפרשה לחיינו״. מעביר שיעורים בגמרא ובהלכה בבית המדרש ״בית להשם״ בנתיבות. למידע נוסף

4 תגובות על “מנהל הורדות חינם”

  1. zamana הגיב:

    אתר שלהם טוב אני רוצה להוריד שירים

  2. zmannakat הגיב:

    יש גם את FDM, מנהל הורדות חינמי שלדעתי הוא הכי יעיל, יש בו גם שלל אפשרויות שונות.
    http://www.freedownloadmanager.org/

  3. מיכאל חפר הגיב:

    תוכנת ההורדה הטובה ביותר שבה התנסיתי לאחר שניסיתי את כל יתר תוכנות ההורדה המומלצות, וכמובן בחינם…!, היא freerapid downloader. נסו ותיהנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  • קבלת עדכונים למייל

  • כל תכני האתר פתוחים לכולם ואין צורך ברישום לאתר. אבל אם אתם רוצים לקבל מאיתנו דברי תורה ועדכונים, לחצו כאן להירשם.

  • מחפשים את האמת - דיסק שמע

  • להורדת הדיסק מחפשים את האמת לחצו כאן
  • פרסומים אחרונים

  • דברי תורה נצפים ביותר

  • שיר חיזוק - אל תתעלם

  • דפים נצפים ביותר

  • איך להיות מאושרים

  • כניסת מנהלים