בעזרת השם יתברך נעשה ונצליח
אור נקי רוני פיזנטי

האתר אור נקי נועד להנגיש לכל יהודי תוכן כשר, נקי ואיכותי בחינם. מאמרים ודברי תורה במסע לעומק פנימיות הנפש ולחיזוק האמונה. ספרים, חוברות ועלונים להורדה. מידע יהודי. תכנים, תוכנות והורדות חינם. הכל בשפה ברורה, בפשטות ובגובה העיניים. מוגש על ידי ראובן פיזנטי, מחבר הספרים ״מחפשים את האמת״ ו״מהפרשה לחיינו״. למידע נוסף לחצו כאן

בוחרים בתורה הקדושה

ראובן פיזנטי | כ״ד באדר ה׳תשע״ה | חדשות ועדכונים

ככל שמתקרבים ליום הבחירות המחלוקות מתעצמות, לשון הרע בשיאו וצדדי הטומאה מתגברים. דווקא בימים האלו צריכים לזכור שעלינו להידבק בתורה הקדושה, כי באמת אין לנו בעולם הזה שום צורך וענין בפוליטיקה. מה שבאמת חשוב זה להתעצם מבחינה רוחנית ולהתקרב להשם יתברך.

חשוב לכל יהודי בימים האלו לראות כיצד הוא יכול לנצל את הזמן להתעלות רוחנית ולהשקעה במה שבאמת חשוב – בנשמה הקדושה והטהורה שנמצאת בתוך כל אחד ואחת מאיתנו. ראוי לכל יהודי לנצל את יום החופש שמקבלים בבחירות ללימוד והתעלות רוחנית, לאיחוד הקרעים והמחלוקות ולקירוב לבבות. כך נוכל לזכות להתאחד ולקרב את ביאת המשיח שיהיה המנהיג האמתי שלנו שרק בו אנו צריכים לבחור.

צריך לזכור שלמערכת הפוליטית יש כוח השפעה גדול על מהלך התנהלות הדברים במדינה. צריך לזכור שאם אין קמח, אין תורה. לכן כל אדם שהתורה חשובה לו, יבחר במפלגה שפועלת למען התורה. זה לא משנה לאיזו מפלגה מצביעים, כפי שצוין אין לנו שום עניין בפוליטיקה ולא באנו להוסיף אש למחלוקת. כל יהודי יעשה כפי רבו, העיקר זה לבחור באחת מהמפלגות החרדיות שיחזקו את כוח התורה ויקרבו אותנו להשם יתברך.

ממשלה כזו או אחרת לא תוכל באמת להשפיע על המצב, על הכלכלה או על הביטחון, שהרי רק הקדוש ברוך הוא קובע מה יהיה איתנו בהמשך. ראינו שקמו ממשלות שמאל שהפכו לימין וימין שהפכו לשמאל, כי אף אחד לא יכול להכתיב להשם יתברך לאן נתקדם. אבל ישנו כלל שהכל בידי שמיים חוץ מיראת שמיים. הבחירה היחידה שנמצאת אצלנו היא אם לחזק את התורה ויראת השמיים או לא. אנחנו לא בוחרים במפלגות ובחברי כנסת עצמם, אלא בוחרים ברבנים החשובים שעומדים מאחוריהם ובכך מחזקים את כוח התורה.

לצערנו, הממשלה האחרונה ראתה את התורה הקדושה בתור אויב ועסקה יותר בקיצוצים לתורה מאשר מה שהתעסקה עם האויבים האמתיים. ישיבות, כוללים ותלמודי תורה רבים נסגרו, וכל עולם התורה ספג מכה קשה. הפוליטיקה ממזמן כבר איבדה את המקום הפוליטי והתחילה לנהל את חיי הדת והאמונה במדינה.

לכן על כל אחד ואחת מאיתנו לזכור, שאמנם יש לנו דעות פוליטיות, אבל אלו באות והולכות, שהרי בכל כמה שנים אנו משנים את עמדתנו וחושבים בצורה שונה. הדעות הפוליטיות לא יקדמו אותנו לשום מקום רוחני. אבל אם נבחר להצביע למפלגות החרדיות, ניתן כוח לתורה ובכך נהפוך את כל עניין ההצבעה לרוחני. זה לא משנה אם אנחנו מקיימים אורח חיים דתי או חילוני, לכולנו יש נשמה קדושה שצמאה לרוחניות והרבה הכרת הטוב להשם יתברך. לכן עלינו לבחור רק בו וכך לדעת שבאמת זכינו להשפיע להפוך את המדינה ה״יהודית״ בארץ ישראל למדינה יהודית באמת, כפי שהיהדות באמת צריכה להיראות.

דווקא כעת, לקראת חג הפסח בו נגאלנו ממצרים ויצאנו מעבדות ושיעבוד גשמיים לעולם של תורה ורוחניות, עלינו לבחור בדרך הזו. השם יזכה אותנו לתת כוח לתורה, להתאחד, לצאת מכל המחלוקות ולקרב את הגאולה השלמה במהרה בימינו אמן.

אודות כותב המאמר : ראובן פיזנטי

אברך ויוצר שכותב מהלב עם המון אהבת ישראל. מחבר הספרים ״מחפשים את האמת״ ו״מהפרשה לחיינו״. מעביר שיעורים בגמרא ובהלכה בבית המדרש ״בית להשם״ בנתיבות. למידע נוסף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  • קבלת עדכונים למייל

  • כל תכני האתר פתוחים לכולם ואין צורך ברישום לאתר. אבל אם אתם רוצים לקבל מאיתנו דברי תורה ועדכונים, לחצו כאן להירשם.

  • מחפשים את האמת - דיסק שמע

  • להורדת הדיסק מחפשים את האמת לחצו כאן
  • פרסומים אחרונים

  • דברי תורה נצפים ביותר

  • שיר חיזוק - אל תתעלם

  • דפים נצפים ביותר

  • איך להיות מאושרים

  • כניסת מנהלים