בעזרת השם יתברך נעשה ונצליח
אור נקי רוני פיזנטי

האתר אור נקי נועד להנגיש לכל יהודי תוכן כשר, נקי ואיכותי בחינם. מאמרים ודברי תורה במסע לעומק פנימיות הנפש ולחיזוק האמונה. ספרים, חוברות ועלונים להורדה. מידע יהודי. תכנים, תוכנות והורדות חינם. הכל בשפה ברורה, בפשטות ובגובה העיניים. מוגש על ידי ראובן פיזנטי, מחבר הספרים ״מחפשים את האמת״ ו״מהפרשה לחיינו״. למידע נוסף לחצו כאן

תוכנות צריבה בחינם

ראובן פיזנטי | כ׳ במרחשוון ה׳תשע״א | כלים שימושיים

כאשר אנו רוצים לצרוב כמה קבצים לדיסק, אין בעיה להשתמש בתוכנת הצריבה המוטמעת ב[intlink id=”142″ type=”post”]מערכת ההפעלה[/intlink], אבל לעתים קרובות למדי נרצה להשתמש בתוכנת צריבה קצת יותר איכותית. לצרוב דברים קצת יותר מורכבים – דיסק מוסיקה, סרט DVD, העתקה מדיסק לדיסק, [intlink id=”77″ type=”post”]צריבת IMAGE[/intlink] וכו’. התוכנות הבאות יסייעו לכם לעשות את כל זה. רוב תוכנות הצריבה החינמיות מכילות רק את האופציות הבסיסיות ביותר לצריבה. אך עם זאת, ישנן מספר תוכנות איכותיות ביותר שמגיעות לרמת הביצועים של התוכנות המסחריות בתשלום.

מבין תוכנות התשלום שהתוכנות הללו מחליפות, ניתן למצוא את נרו (Nero) בראש הרשימה. זוהי התוכנה המוכרת והשימושית ביותר בקרב משתמשי המחשב.

ashampooBSאשמפו Ashampoo Burning Studio

תוכנה מקצועית וטובה שבעיקרה מיועדת להיות בתשלום. החברה הוציאה גירסה ישנה יותר של התוכנה בחינם. יש בה את כל הפונקציות המתקדמות שנצטרך מתוכנת צריבה, ואפילו ניתן להגדיר שהיא תהיה בעברית. קלה לשימוש, בעלת ממשק גרפי נוח לעבודה, וכמובן יעילה ביותר.

http://www.download.com/Ashampoo-Burning-Studio-Free/3000-2646_4-10776287.html?cdlPid=10827403

cdrtfeCDRtools frontend

תוכנה בעלת יכולות די טובות יחסית למקבילות אליה. החיסרון היחיד הוא אופצית צריבת וידאו שאינה יותר מדי ידידותית ולא בעלת יותר מדי יכולות. אמנם ניתן לצרוב וידאו, אבל רק קבצים שנמצאים במחשב בפורמט MPG או פורמט מוכן כבר לצריבת DVD. מלבד החלק הזה ומלבד הממשק הגרפי הלא מושקע שלה, התוכנה די טובה עושה את העבודה שלה. כדי להמיר את פורמט קבצי הוידאו, ניתן להיעזר בתוכנת המרת קבצי וידאו.

הורדת התוכנה:
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=183294

final burnerFinal burner

תוכנה נחמדה בעלת יכולות טובות יחסית לתוכנות צריבה חינמיות מתחרות. את רוב אופציות הצריבה הסטנדרטיות ניתן למצוא בכל תוכנת צריבה חינמית, אבל ישנם דברים קצת מסובכים יותר, כמו וידאו בעיקר, שהתוכנות החינמיות לא עושות את זה טוב או לא עושות את זה בכלל. כאן יש לנו מענה חלקי לצריבת VCD או סוגי וידאו אחרים, אם כי קבצים רבים גם כאן לא נתמכים.

קישור להורדת התוכנה:
http://www.protectedsoft.com/download.php
רק צריך לשים לב לבחור את הגירסה החינמית להורדה.

CDBurnerXPCDBurnerXP

תוכנה פשוטה ביותר, אך כנראה המוכרת ביותר, המכילה את הפונקציות הבסיסיות לצריבה בינתיים (מגירסה לגירסה יש שינוי משמעותי). ממשק נוח ופשוט לשימוש. בנוסף התוכנה תורגמה לעברית, כך שזה יכול להקל על חלקנו. מורידים את הקובץ הרגיל של ההתקנה, אח”כ יש פשוט לסמן בV את האופציה של עברית בזמן ההתקנה.

קישור להורדת התוכנה:
http://www.cdburnerxp.se/en/download

אודות כותב המאמר : ראובן פיזנטי

אברך ויוצר שכותב מהלב עם המון אהבת ישראל. מחבר הספרים ״מחפשים את האמת״ ו״מהפרשה לחיינו״. מעביר שיעורים בגמרא ובהלכה בבית המדרש ״בית להשם״ בנתיבות. למידע נוסף

4 תגובות על “תוכנות צריבה בחינם”

  1. דוד דביר הגיב:

    הורדתי את תוכנת הצריבה של DVD והיא לא סוגרת לי את הדיסק אחרי הצריבה ואני לא יכול לראות את הדיסק במערכת DVD רגילה אלה רק על המחשב , מה ניתן לעשות? אם אפשר לענות לאימייל אשמח. תודה מראש .

  2. זהבה בן שמעון הגיב:

    הורדתי את תוכנת אשמפו, וכתוב שהיא יכולה להיות בעברית, אבל היא עובדת לי באנגלית, איך אני מעבירה אותה לעברית?

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    התוכנה מופיע לי באנגלית איך אני הופכת אתזה לעיברית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  • קבלת עדכונים למייל

  • כל תכני האתר פתוחים לכולם ואין צורך ברישום לאתר. אבל אם אתם רוצים לקבל מאיתנו דברי תורה ועדכונים, לחצו כאן להירשם.

  • מחפשים את האמת - דיסק שמע

  • להורדת הדיסק מחפשים את האמת לחצו כאן
  • פרסומים אחרונים

  • דברי תורה נצפים ביותר

  • שיר חיזוק - אל תתעלם

  • דפים נצפים ביותר

  • איך להיות מאושרים

  • כניסת מנהלים