בעזרת השם יתברך נעשה ונצליח
אור נקי רוני פיזנטי

האתר אור נקי נועד להנגיש לכל יהודי תוכן כשר, נקי ואיכותי בחינם. מאמרים ודברי תורה במסע לעומק פנימיות הנפש ולחיזוק האמונה. ספרים, חוברות ועלונים להורדה. מידע יהודי. תכנים, תוכנות והורדות חינם. הכל בשפה ברורה, בפשטות ובגובה העיניים. מוגש על ידי ראובן פיזנטי, מחבר הספרים ״מחפשים את האמת״ ו״מהפרשה לחיינו״. למידע נוסף לחצו כאן

פתיחת אתר בחינם

ראובן פיזנטי | ג׳ באלול ה׳תשע״ה | מדריכי בניית אתרים | שירותי אינטרנט

הרבה אנשים רוצים להקים אתר אינטרנט משלהם. אם זה לעסק, לשם תדמית, למטרה חברתית כלשהי או סתם לתחביב. אלא שהתקציב לא תמיד מאפשר הקמת אתר בצורה מקצועית על ידי איש מקצוע, ולכן ישנה דרישה גדולה להקמת אתרי אינטרנט בחינם.

כבר פרסמנו בעבר המלצות על מערכות מקצועיות ביותר לבניית אתרים מסוגים שונים (כמו המערכת שהאתר שלנו פועל בה למשל). אבל גם מערכות כאלו דורשות הבנה וידע (לפחות בסיסי, תלוי ברמה של האתר) בphp, html, css וכו׳. כמו כן, המערכות האלו דורשות שרת אחסון והגדרות שונות שמתחילים וחסרי ידע בתחום עלולים להיתקל בהרבה קשיים איתם.

לכן, כדאי להכיר את האופציה היותר קלה להקמת אתר אינטרנט בחינם, בלי הגדרות מתקדמות, בלי אחזקת שרתים, בלי דומיין ובלי התעסקויות מיותרות, אלא רק השקעה בתוכן עצמו בזמן שאת כל השאר עושות החברות המארחות. האופציה הזו היא הקמת אתר באמצעות פלטפורמות שונות המיועדות למטרה הזו. ישנן פלטפורמות שמיועדות לפתיחת אתר מסוג מסוים או פתיחת בלוג בחינם. לכן צריך לבחור את המערכת שמתאימה לצרכים שלנו.

אז איפה העוקץ ומדוע לא כולם בונים אתרים בצורה כזו? התשובה היא שהאתר שנוכל לבנות באמצעות הפלטפורמות האלו הוא מוגבל במשאבים שהקצו לנו, אינו מאפשר לנו חופש לעצב ולשנות את ההגדרות כרצוננו או להתאים את אופי האתר למה שאנו רוצים במדויק, מכיל כתובת אתר מורכבת וארוכה שתלויה במפעיל עליו אנו עובדים, לפעמים מכיל פרסומות או לפחות קישור לאותה פלטפורמה חינמית שבה בנינו את האתר (מה שעלול להראות קצת חובבני) וכו׳. הדגש הוא על המוגבלות של הדברים. עם כל זה, רוב האנשים יוכלו למצוא את הפלטפורמות האלו כמספיקות בהחלט לצרכים שלהם ויוכלו לפתוח אתר משלהם בצורה טובה ומקצועית יחסית.

פלטפורמות לפתיחת אתר בחינם

  • וורדפרס – מערכת חזקה במיוחד לבניית אתרים. המערכת מיועדת להקמת בלוגים, אבל כבר מזמן עברה את השלב הזה והפכה לאחת המערכות הטובות, המקצועיות והמתקדמות לבניית אתרים. אפשר לבחור תבנית לעיצוב האתר, לשנות הגדרות דרך פאנל ניהול מקצועי ולהוסיף דברים רבים כדי לאפיין את האתר המיוחד שלנו. וורדפרס היא מערכת חופשית שבנויה להתקנה על שרת באופן מקצועי עם אפשרויות לשינוי הגדרות ועיצוב (אפשר להוריד את המערכת להתקנה על שרת מכאן: https://he.wordpress.org/ – מיועד למתקדמים יותר). אך ישנה גירסה מותקנת כבר שמאפשרת לכולם להתחבר ולפתוח אתרים ובלוגים בצורה חופשית בצורה קלה וידידותית. אליה אפשר להתחבר מכאן: https://he.wordpress.com/אפשר למצוא מידע והדרכה וללמוד איך לעבוד עם מערכת וורדפרס כאן.
  • kosher2all – מערכת כשרה לבניית אתרים שמותאמת לציבור החרדי. מבוסס על השירות של 2all.
  • wix – אתר ידידותי ונחמד שמאפשר בניית אתר בחינם מתוך עיצובים רבים קיימים, ללא צורך בהגדרות מתקדמות. את האתר אפשר לבנות מתוך ממשק עיצוב ללא צורך בהכנסת קוד. לאחר הרשמה, אפשר לבחור תבנית עיצוב לאתר, להתאים אותו ולהכניס תוכן.
  • גוגל אתרים – מערכת מבית גוגל שמיועדת לבניית אתרים. בעיקר טוב עבור אתרי תדמית או אתר מידע עם כמות דפים מועטת.
  • בלוגר – עוד שירות של גוגל, אבל הפעם מיועד במיוחד לבלוגים. אפשרות להקים בלוג בחינם בקלות ובצורה מקצועית עם כל ההגדרות הנחוצות.
  • weebly – עוד אתר שמאפשר הקמת אתר אינטרנט בחינם דרכו. עבור אתר מקצועי יותר עם דומיין פרטי והסרת תוכן של וויבלי צריך לשלם, אבל עבור אתר פשוט עם כתובת שלהם אפשר להירשם בחינם ולהקים אותו בצורה פשוטה וקלה.

ואם בכל זאת כל אלו לא מספיקים ואתם מחפשים משהו מתקדם יותר, תמיד תוכלו לנסות לבנות אתר מקצועי יותר על שרת משלכם עם המערכות החינמיות שאפשר למצוא בלחיצה כאן.

אודות כותב המאמר : ראובן פיזנטי

אברך ויוצר שכותב מהלב עם המון אהבת ישראל. מחבר הספרים ״מחפשים את האמת״ ו״מהפרשה לחיינו״. מעביר שיעורים בגמרא ובהלכה בבית המדרש ״בית להשם״ בנתיבות. למידע נוסף

10 תגובות על “פתיחת אתר בחינם”

  1. אדם הגיב:

    אשמח לבנות לכם אתרים בשביל סכום סמלי של 500″שח רק בעבור הזמן שלי…
    כל מקום אחר ייקח בין 2000 ל 10000
    אם אתם מעונינים לראות דוגמאות או ליצור איתי קשר adamdagan85@gmail.com
    אם לא נהוג לבקש כאן כסף עבור שירותים כאלה ואחרים תמחקו את ההודעה שלי בבקשה
    מצטער אם אני עושה משהו לא נכון !
    אבל נראה לי שזה פתרון הגיוני לכל הצדדים.

  2. רון הגיב:

    אתר מעולה תודה רבה לכם !

  3. לירן הגיב:

    גם ב http://kala.io/he אפשר להקים אתר בחינם. וגם המערכת שלהם משלבת חנות וירטואלית ו CRM

  4. דרבה הגיב:

    אשריכם……
    אתר מעולה ….

  5. דוד הגיב:

    ממליץ מאד על האתר:https://he.site123.com/?aff=250299
    הוא פשוט מהיר וחינמי
    אתר לדוגמא: http://visa-usa.site123.me/

  6. ממליץ מאד על SITE 123 לבניית אתר בחינם מערכת מעולה בניתי אתה את האתר ויזה סרביס

  7. יוני הגיב:

    שאלה קטנה אם אפשר, איך אתה בנית את האתר שלך?

    נ.ב. זה מאד חשוב אם אפשר להגיב כמה שיותר מהר, תודה רבה.

  8. נעמי הגיב:

    כתבתם ש wix הוא חינמי…אז זה לא מדוייק כי נדמה לי שלאחר כ-3 חודשים הם דורשים תשלום. מה גם שהוא פשוט נהדר לדעתי

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    שלום, אנו מעצבים אתרים מקצועיים ופשוטים בחינם
    www-designs.site123.me

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  • קבלת עדכונים למייל

  • כל תכני האתר פתוחים לכולם ואין צורך ברישום לאתר. אבל אם אתם רוצים לקבל מאיתנו דברי תורה ועדכונים, לחצו כאן להירשם.

  • מחפשים את האמת - דיסק שמע

  • להורדת הדיסק מחפשים את האמת לחצו כאן
  • פרסומים אחרונים

  • דברי תורה נצפים ביותר

  • שיר חיזוק - אל תתעלם

  • דפים נצפים ביותר

  • איך להיות מאושרים

  • כניסת מנהלים